1. Μία θέση Διευθυντή Μεταφοράς (μετονομασία από Διευθυντή
Ιδιοκτήτη Συστήματος Μεταφοράς).
2. Τέσσερις (4) θέσεις Διευθυντή Διανομής Περιφερειακού Γραφείου
(μετονομασία από Διευθυντή Δικτύων Περιφερειακού Γραφείου).
3. Μία θέση Διευθυντή Διανομής (νέα θέση).
4. Μία θέση Βοηθού Μηχανολόγου Μηχανικού και Μηχανολόγου
Μηχανικού (Συνδυασμένη νέα θέση).
5. Πέντε (5) θέσεις Βοηθού Μηχανικού Δικτύου και Μηχανικού
Δικτύου (Συνδυασμένες νέες θέσεις).
6. Δύο (2) θέσεις Λειτουργού Ασφάλειας/Λειτουργού Ασφάλειας Α΄
(Συνδυασμένες θέσεις).
7. Τέσσερις (4) θέσεις Τεχνικού (Μηχανολογία - νέες θέσεις).
Σύμφωνα με τα στοιχεία που κατατέθηκαν ενώπιον της επιτροπής:
1. Οι θέσεις που αναφέρονται στα σημεία 1 έως 3 πιο πάνω αφορούν
αλλαγές που κρίνονται απαραίτητες για την εφαρμογή του λειτουργικού
διαχωρισμού της ΑΗΚ, σύμφωνα με σχετικές αποφάσεις της ΡΑΕΚ.
2. Οι θέσεις που αναφέρονται στα σημεία 4 και 7 πιο πάνω αφορούν
την ανάγκη για εποπτεία και διαχείριση του μεγάλου αριθμού
οχημάτων/μηχανημάτων της Αρχής, καθώς και των συμβολαίων που
συνάπτονται για σκοπούς συντήρησης και επιδιόρθωσής τους.
3. Οι θέσεις που αναφέρονται στο σημείο 5 πιο πάνω αποτελούν
ενίσχυση της Αρχής για σκοπούς σχεδιασμού, προγραμματισμού και
κατασκευής αριθμού έργων Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ), ώστε το
κράτος να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης
αναφορικά με τη διείσδυση των ΑΠΕ στο δίκτυο διανομής της ΑΗΚ.
4. Οι θέσεις που αναφέρονται στο σημείο 6 πιο πάνω αφορούν την
ανάγκη κάλυψης όλου του οργανισμού με Λειτουργό Ασφαλείας.
Σημειώνεται ότι ο υφιστάμενος αριθμός των τεσσάρων (4) Λειτουργών
Ασφάλειας δεν κρίνεται ικανοποιητικός για την κάλυψη των αναγκών της
Αρχής, καθότι οι εν λόγω λειτουργοί υποχρεούνται να καλύπτουν
τέσσερα περιφερειακά γραφεία, δύο ηλεκτροπαραγωγικούς σταθμούς,
καθώς και το κεντρικό γραφείο, ενώ τονίζεται ότι σε κάθε ένα από τα
εν λόγω υποστατικά εργοδοτούνται πέραν των διακόσιων (200) προσώπων.