Αρχείο

    

Ερωτήσεις κατά Βουλευτή

Βουλευτής: Γιώργoς K. Γεωργίου

Ερώτηση με αρ. 23.06.010.02.149, ημερομηνίας 3 Οκτωβρίου 2012, του βουλευτή εκλογικής περιφέρειας Λάρνακας κ. Γιώργιου Κ. Γεωργίου

«Παρακαλείται όπως απαντήσει ο αρμόδιος υπουργός και ενημερώσει τη Βουλή των Αντιπροσώπων αναφορικά με την κρατική γη στην κοινότητα Αγκλεισίδων ως προς τα ακόλουθα:

1. Ποιοι κατέχουν κρατική γη στην κοινότητα;

2. Ποια τα κριτήρια και οι όροι παραχώρησης;

3. Υπάρχουν εκκρεμείς υποθέσεις-αιτήσεις για παραχώρηση;

                    4. Υπάρχουν στοιχεία για παράνομη κατοχή και χρήση

Απάντηση


Ερώτηση με αρ. 23.06.010.03.139, ημερομηνίας 13 Σεπτεμβρίου 2013, του βουλευτή εκλογικής περιφέρειας Λάρνακας κ. Γιώργου Γεωργίου

«Παρακαλείται ο αρμόδιος υπουργός να ενημερώσει τη Βουλή των Αντιπροσώπων σχετικά με τον αριθμό των κενών και αδιάθετων τουρκοκυπριακών κατοικιών στην επαρχία Λάρνακας, καθώς και τον αριθμό των κενών και αδιάθετων κατοικιών και διαμερισμάτων σε προσφυγικούς οικισμούς στην ίδια επαρχία. Επίσης, παρακαλείται να ενημερώσει τη Βουλή για την πολιτική παραχώρησης, ενοικίασης και διάθεσης των πιο πάνω μονάδων σε δικαιούχους και σε ευάλωτες ομάδες, πρόσφυγες ή αυτόχθονες, που ακολουθεί το υπουργείο του

Απάντηση


Ερώτηση με αρ. 23.06.010.04.142, ημερομηνίας 24 Σεπτεμβρίου 2014, του βουλευτή εκλογικής περιφέρειας Λάρνακας κ. Γιώργου Κ. Γεωργίου

«Παρακαλείται ο αρμόδιος υπουργός όπως ενημερώσει τη Βουλή των Αντιπροσώπων σχετικά με τα ακόλουθα:

1. Τη δραματική μείωση των αποσπάσεων στο Τμήμα Αγωγής Υγείας του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού και τις συνέπειες στο ρόλο που διαδραματίζει αναφορικά με την αντιναρκωτική δράση που αναπτύσσει στο χώρο των σχολείων.

2. Κατά πόσο αυτή η μείωση αντανακλάται στην κατάρτιση του φετινού προϋπολογισμού και ποιο το μέλλον αυτού του προγράμματος.»

Απάντηση


Ερώτηση με αρ. 23.06.010.04.456, ημερομηνίας 26 Φεβρουαρίου 2015, του βουλευτή εκλογικής περιφέρειας Λάρνακας κ. Γιώργου Γεωργίου

«Παρακαλείται όπως το αρμόδιο υπουργείο ενημερώσει τη Βουλή των Αντιπροσώπων αναφορικά με το αν έχει μελετηθεί, αξιολογηθεί και ετοιμαστεί διαχειριστικό σχέδιο για το δίκτυο “Natura 2000” στην κοινότητα Αγίου Θεοδώρου Λάρνακας λόγω των προβλημάτων που προκύπτουν από την ένταξη του 40% της γης της κοινότητας στο δίκτυο “Natura 2000”, ποιες ενέργειες και διαβουλεύσεις έχουν γίνει και ποια η πρόθεση του υπουργείου

Απάντηση


Ερώτηση με αρ. 23.06.011.01.362, ημερομηνίας 29 Νοεμβρίου 2016, του βουλευτή εκλογικής περιφέρειας Λάρνακας κ. Γιώργου Κ. Γεωργίου

«Παρακαλώ τον αρμόδιο υπουργό όπως πληροφορήσει τη Βουλή των Αντιπροσώπων αναφορικά με αλλαγές οι οποίες τροχοδρομούνται στον κλάδο πληροφορικής και στα αναλυτικά προγράμματα διδασκαλίας του μαθήματος.

Συγκεκριμένα, πληροφορηθήκαμε πως σε σεμινάρια καθηγητών πληροφορικής ενημερώθηκαν πως θα εφαρμοστεί συνεργασία των γυμνασίων με το φορέα εξετάσεων ECDL και η οδηγία για φέτος είναι να συμπιεστεί η ύλη της Α΄ Γυμνασίου σε ένα τετράμηνο, ώστε να αφεθεί ο υπόλοιπος διδακτικός χρόνος στη διαδικασία εξετάσεων ECDL. Εργαστηριακά καλούνται οι καθηγητές με επείγουσες οδηγίες όπως προσαρμόσουν άμεσα τα εργαστήριά τους, ώστε να είναι συμβατά με την εφαρμογή της εξέτασης.

Με βάση αυτή την εξέλιξη εγείρονται τα πιο κάτω ζητήματα:

1. Στη βάση ποιας μελέτης, έρευνας ή συζήτησης αποφασίστηκε να περνούν οι μαθητές αυτή την εξεταστική δοκιμασία;

2. Ποια είναι τα παιδαγωγικά κριτήρια και με ποιο σκεπτικό εισάγεται αυτή η ιδιωτικής φύσης εξέταση στα σχολεία;

3. Πόσο κοστίζει στο κράτος αυτή η αλλαγή;

4. Με ποια διαδικασία προσφοράς επιλέχθηκε αυτή και όχι άλλη εταιρεία εξετάσεων;

    5. Πώς είναι δυνατόν να παραμερίζονται τα νέα αναλυτικά προγράμματα σπουδών και τα νέα βιβλία που προέκυψαν έπειτα από πολυετή εργασία και τα οποία δεν πρόλαβαν οι καθηγητές να τα χρησιμοποιήσουν;»

Απάντηση


Ερώτηση με αρ. 23.06.010.04.456, ημερομηνίας 26 Φεβρουαρίου 2015, του βουλευτή εκλογικής περιφέρειας Λάρνακας κ. Γιώργου Γεωργίου

«Παρακαλείται όπως το αρμόδιο υπουργείο ενημερώσει τη Βουλή των Αντιπροσώπων αναφορικά με το αν έχει μελετηθεί, αξιολογηθεί και ετοιμαστεί διαχειριστικό σχέδιο για το δίκτυο “Natura 2000” στην κοινότητα Αγίου Θεοδώρου Λάρνακας λόγω των προβλημάτων που προκύπτουν από την ένταξη του 40% της γης της κοινότητας στο δίκτυο “Natura 2000”, ποιες ενέργειες και διαβουλεύσεις έχουν γίνει και ποια η πρόθεση του υπουργείου

Απάντηση


Ερώτηση με αρ. 23.06.011.01.658, ημερομηνίας 15 Μαρτίου 2017, του βουλευτή εκλογικής περιφέρειας Λάρνακας κ. Γιώργου Κ. Γεωργίου

«Παρακαλείται ο αρμόδιος υπουργός να ενημερώσει τη Βουλή των Αντιπροσώπων σχετικά με το πόσοι εκπαιδευτικοί από τους καταλόγους διορισίμων αναμένεται να διοριστούν τα επόμενα χρόνια, για τους οποίους η κατάταξη θα γίνει με τις διαδικασίες των γραπτών εξετάσεων. Παρακαλούμε όπως τα αριθμητικά στοιχεία δοθούν ξεχωριστά για κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης, προδημοτική, δημοτική, μέση, γενική και μέση τεχνική εκπαίδευση, καθώς και κατά ειδικότητα

Απάντηση


Ερώτηση με αρ. 23.06.011.01.1017, ημερομηνίας 7 Ιουλίου 2017, του βουλευτή εκλογικής περιφέρειας Λάρνακας κ. Γιώργου Κ. Γεωργίου
 

«Έχουν περιέλθει στην αντίληψή μας έντονες αντιδράσεις από την Εφορεία Ελληνικών Εκπαιδευτηρίων Λευκωσίας, το Σύνδεσμο Γονέων και Κηδεμόνων του Παγκυπρίου Γυμνασίου και καθηγητές του ίδιου σχολείου για την αυθαίρετη, κατά την άποψή τους, μετακίνηση της διευθύντριας του Παγκύπριου Γυμνασίου κ. Ελένης Παπαστεφάνου.
 

Παρακαλούμε τον αρμόδιο υπουργό να μας ενημερώσει με ποια κριτήρια η κ. Παπαστεφάνου μετακινήθηκε σε άλλο σχολείο ένα μόλις χρόνο μετά το διορισμό της στο Παγκύπριο Γυμνάσιο, τη στιγμή μάλιστα που είναι παραδεκτό από όλους ότι συνέβαλε τα μέγιστα στην ομαλή διεξαγωγή των εργασιών αντισεισμικής αναβάθμισης του σχολείου, καθώς και στη γενικότερη εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.
 

Επίσης, παρακαλούμε τον υπουργό να μας ενημερώσει γιατί δύο συγκεκριμένοι καθηγητές, τα ονόματα των οποίων κατέχουμε και είμαστε πρόθυμοι να καταθέσουμε, σε αντίθεση με την πιο πάνω μετάθεση, παραμένουν στο Παγκύπριο Γυμνάσιο για πάρα πολλά χρόνια και γιατί σε αυτές τις περιπτώσεις δεν εφαρμόζεται η αρχή της εναλλαξιμότητας. Μήπως πρόκειται για ευνοιοκρατική μεταχείριση κάποιων εκπαιδευτικών, σε αντίθεση με τους συναδέλφους τους που εκτελούν το έργο τους με περισσή αφοσίωση και ευσυνειδησία, αλλά κάθε χρόνο μετακινούνται σε άλλο σχολείο, σε βάρος μάλιστα του καλώς νοούμενου συμφέροντος της δημόσιας εκπαίδευσης;»

 

Απάντηση


 

Ερώτηση με αρ. 23.06.011.03.001, ημερομηνίας 18 Ιουλίου 2018, του βουλευτή εκλογικής περιφέρειας Λάρνακας κ. Γιώργου Κ. Γεωργίου

«Παρακαλούμε τον αρμόδιο υπουργό να μας ενημερώσει το συντομότερο δυνατόν για τα ακόλουθα:

1. Πόσοι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων είναι αποσπασμένοι, σε ποιες υπηρεσίες έχουν αποσπαστεί, ποια καθήκοντα διεκπεραιώνουν και ποιο το συνολικό κόστος που προκύπτει από τις εν λόγω αποσπάσεις;

2. Με βάση τις μεταρρυθμίσεις και τις αλλαγές που έγιναν τα τελευταία χρόνια (2013-2018) και ειδικότερα μετά από την τελευταία απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου για “εξορθολογισμό”, πόσες νέες θέσεις εκπαιδευτικών αναμένεται να δημιουργηθούν τη νέα σχολική χρονιά 2018-2019;

3. Πώς επηρεάζεται το νέο σύστημα διορισμών και συγκεκριμένα ο κατάλογος διορισίμων από τον “εξορθολογισμό” που ενέκρινε το Υπουργικό Συμβούλιο για τη δημόσια εκπαίδευση;»

Απάντηση


 

 

     © Copyright 2000.  Η Βουλή των Αντιπροσώπων